Internationale Perspektiven

v. l.: Prof. Dr. Rainer Hartmann (HSRM), Dr. Alessandra Matrone (Forschungsreferentin HSRM), Sacha Joseph-Mathews (Assistant Dean for Diversity Equality and Inclusion and Community Engagement and Associate Professor of Marketing, University of the Pacific, Stockton, USA), Prof. Dorota Witkowska (Department of Corporate Finance Management, University of Lodz, Polen), Kryzsztof Kompa, Ph.D. (Senior Research Associate, College of Business and Economics, University of Johannesburg), Prof. Dr. Marina Grusevaja (HSRM). © Hochschulkommunikation | Hochschule RheinMain

“Inflation in the EU and US – Causes and potential solutions”, “Situation of women on labour market in several aspects” oder “Teaching International Marketing as a Multidiscipline, Experiential, Service-Learning Collaborative Class between Marketing and Graphic Design” waren die Themen bei der International Seminars Week am Fachbereich Wiesbaden Business School. Ein ganze Woche lang waren fünf Professor:innen aus Brasilien, Polen, Südafrika und den USA am Campus, um Vorlesungen und Seminare zu halten. Außerdem nahmen die Gastwissenschaftler:innen auch an den Forschungsaktivitäten des Fachbereichs teil und unternahmen Ausflüge in Wiesbaden und dem Rheingau.